- Елена ДяконашОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Здравствуйте! Где есть сервисные центры?
- Представник постачальника
Вітаємо! Сервісні центри вказані в гарантійному талоні, або на сайті rozetka у вкладці Допомога, Сервісні центри.
- Александр ПроценкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрый день а как настроить его если нужно и как им правильно мерить температуру так как показывает разную кисть одну, лоб другая и под мышками другая более высокая не могу понять где правильно показывать и настроить например под мышками чтобы одинаково показывала со ртутным термометром или подскажите что правильно мерить кисть, лоб, или под мышкой им?
- Представник постачальника
Доброго дня, Олександр!
Нормальна температура нашого організму при вимірюванні інфрачервоним термометром, дорівнює приблизно 37,5 ° С, температура в роті нижче приблизно на 0,5 ° С (37 ° С), а температура в пахвовій області нижче приблизно на 1 ° С (36,5 ° С).
Тому дуже важливо правильно вимірювати температуру найбільш ефективним способом і, бажано, не в ті моменти, коли температура тіла може бути вище (при ходьбі, після їди).
Також, у інструкціі Ви можете знайти пункт "Установка значення відхилення" і відрегулювати термометр під себе.
Наприклад, якщо ртутний термометр показав 36.6, а інфрачервоний 36.2 потрібно встановити корекцію +0.4.
Якщо у Вас ще залишаться питання, пишіть, намагатимемося допомогти і вирішити їх.
З повагою, представник ТМ B.Well Україна.
- Елена ПрядкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Как оформить возврат?
- valeriyvg7Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, 2 года гарантии от производителя означают, что прибор будут чинить в сервисных центрах производителя?
- Представник постачальника
Доброго дня!
Ремонт здійснює офіційний представник компанії B.Well Swiss в Україні.
- Юлия СветловаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня.
Чи є у цього інфракрасного термометра серійний номер?
Термометри потрібні для роботи, можлива повірка час від часу.
Дякую - Венгер ОльгаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрый день, есть возврат термометра в течении 14 дней?
- Світлана ШевчукПродавец: Rozetka
Доброго дня. Термометр не відкалібровується. Куди звернутися для сервісного обслуговування?
- Алексей КосолаповПродавец: Rozetka
Доброго дня, чи є в наявності сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо.
- Марта
За сертифікатами треба звертатися на гарячу лінію розетки, тут вам не допоможуть.
- Анастасия ТомашевскаяПродавец: Rozetka
Уровень заряда должен показывать полный при замене новых батареек?
Поменяли батарейки, показывает 1 палочку заряда.
И какое лучше поставить ЗНАЧЕННЯ ВІДХИЛЕННЯ? 0,1?- Максим
Попробуйте снять наклейку с экрана)