- Роман МельникОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Замовив у Вас S 30 , непрацює просто шумить , замініть будь ласка , або дайте номер телефону як з Вами зв'язатись
- Експерт Rozetka
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
- Юля ІващенкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день. Скажіть будь ласка чи є обмін/ повернення в разі чого? Бо для бабусі підбираю, може не підійти
- Представник постачальника
Вітаємо, Юлія! Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості. Якщо буде виявлено дефект - товар можна обміняти або повернути
- Петр ПилипчукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня як можна обміняти товар який я придбав у вас,тому що працює не качествено,шум у слуховому апараті, нечутно нічого звуку
- Представник постачальника
Вітаємо, Петро!
Для того, щоб слуховий апарат не свистів та не виникав сторонній шум, необхідно правильне його використання.
Підберіть вушні вкладки потрібного розміру, вставте слуховий апарат у вухо, тільки потім вмикайте та збільшуйте гучність. Переконайтеся, що слуховий апарат щільно вставлений у вухо.
Слуховий апарат працює за принципом передачі звуку до слухового каналу. При блокуванні проходу звук повертається в слуховий апарат, що і призводить до виникнення свисту та стороннього шуму. Подібна особливість називається "зворотний зв'язок звуку" і не є дефектом.
Також рекомендуємо ознайомитися з інструкцією яка комплектується з апаратом де надаються рекомендації як використовувати в тому числі що робити якщо чуєте свист.
- Ян МалецкийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
доброї пори доби. скажіть, через декілька місяців перестав працювати апарат. ( заряджен, лампочка світится ) але звук повністю зник. як можно провести гарантійне обстеження
- Представник постачальника
Вітаємо, Ян! Частіше за все звук пропадає через забруднення апарату. Рекомендуємо самостійно зробити чистку слухового від вушної сірки.
Якщо після чистки запитання залишиться - зверніться, будь ласка, до продавця Розетка для відправки товару у сервіс
- НатальяОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи можна обміняти товар,через 4.5 місяці зламався кабель і не працює. Що треба доя обміну?
- Анатолій Троян
Почитайте тут ссылка
- Представник постачальника
Вітаємо, Наталья! Зверніться, будь ласка, до магазину Розетка для консультації та допомоги у вирішенні цього питання та відправки товару у сервіс
- Наталья КоломиецОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Підскажіть чи є гарантія на пристрій?
- Представник постачальника
Вітаємо! Так, гарантія 12 місяців
- Юрій МажайОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Скільки часу апарат заряджається. Дякую
- Представник постачальника
Вітаємо, Юрій! Щоб повністю зарядити слуховий апарат, потрібно до трьох годин
- Литовка ВитаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Скажіть будь ласка, в інструкції написано що зарядка повинна бути 5V/1A, а зарядка 5V/2 A підійде? Це стандартні зарядкі
- Достоинства:
- Не знаю поки
- Представник постачальника
Вітаємо, Віта! Так, рекомендована потужність для зарядки слухового апарату - 5V/1A. Використовувати адаптери більшої потужності ми не рекомендуємо
- ОлександровичОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий ранок,до цього апарату ідє в комплекті зарядний адаптер?
- Представник постачальника
Вітаємо! Ні, в комплекті йде зарядний кабель без адаптера
- Наталія УразмановаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
перезвоніть мені будь ласка хочу консультацію по слуховому апарату дякую
- Представник постачальника
Вітаємо! Наразі Ваші контактні дані не відображаються. Напишіть будь-ласка на електронну пошту info@cleartone.com.ua та залиште номер для зв'язку, ми обов'язково зв'яжемся з Вами
- Сергій БожукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Підкажіть будь ласка, чи можна використовувати для підзарядження блок від моб. телефону, якщо ні - порадьте який має бути.
- Достоинства:
- Поки що не має
- Недостатки:
- Відсутній блок зарядного пристрою
- Представник постачальника
Для заряджання апарату використовуйте адаптер із вихідною потужністю не вище 5V (1A), це прописано в інструкції
- АндрійОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Наскільки є надійною незахищена звукопровідна частина від рожка до грибка. Виглядає ненадійно. В інших апаратах вона захищена прозорою трубкою.
- Представник постачальника
Вітаємо! Звукопровідна частина від ріжка до грибка надійно захищена гнучкою ізоляцією і не вимагає додаткового захисту у вигляді пластикової трубки.
- Анастасія ВолошинаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Апарат дуже зручний ! Чудово закладається за вухо і не давить. Але для нашої бабусі він занадто потужний. На самій низькій потужності дуже гучний.
Чи можна обміняти на слабший або повернути апарат?- Достоинства:
- Міцний , добре лежить за вухом . Потужний .
- Недостатки:
- Непомітили. Для нас занадто потужний.
- Представник постачальника
Дякуємо за відгук!
Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості
- Надія ОнишукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи можна повернути апарат у випадку не достатнього підсилення звуку?
- Представник постачальника
Вітаємо! 12 місяців офіційної гаранції від виробника.
Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості
- МарияПродавец: Rozetka
Подскажите пожалуйста есть ли возможность выбрать правый или левый наушник?
- Представник постачальника
Вітаємо, Марія! Апарат універсальний, підходить на будь-яке вухо
- Ксения БакалинаПродавец: Rozetka
Здравствуйте можно отменить заказ
- Експерт Rozetka
Добрий день! Так, звичайно. Натисніть "відмінити замовлення" в особистому кабінеті.
- Голуб ІгорПродавец: Rozetka
Вітаю.
Який тип зарядного порта на пристрої ?
Type-C чи MicroUSB ?- Представник постачальника
Вітаємо, Ігор! Дана модель має роз'єм Tupe-c. Проте зарядний кабель йде в комплекті до апарату
- Богдан КоваленкоПродавец: Rozetka
Добий день! Отримав товар все працювало. Але з годом почав шипіти. При перезагрузці шипіння пропадає, але факт шипіння дратує. Куди написати чи зателефонувати, щоб по гарантії відремонтували ?
- Представник постачальника
Вітаємо, Богдан! Рекомендуємо почистити апарат від вушної сірки. Якщо рекомендація не допоможе - зверніться, будь ласка, до продавця Розетка для консультації та відправки товару у сервіс
- Башинська ОленаПродавец: Rozetka
Добрий день. Підскажіть будь ласка до кого можна звернутись стосовно ремонту такого апарату. Місяць користувались було все добре, потім перестав працювати. Дякую
- Антон Проскурін
Ви напишіть в службу підтримки Розетка в телеграмі, мають допомогти або дати контакти СЦ виробника. (@Rozetka_helpBot)
- Представник постачальника
Доброго дня! Є рекомендація почистити апарат від вушної сірки. Коли апарат забивається сіркою то пропадає звук. Зробіть будь ласка чистку самостійно, якщо не допоможе зверніться до магазину розетки де придбали, вони перенаправляють до сервісу.
- Гаврилюк АльонаПродавец: Rozetka
Якщо не підійде,чи модна повернути ?
- Представник постачальника
Вітаємо! 12 місяців офіційної гаранції від виробника.
Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості
- СветланаПродавец: Rozetka
Купили на подарок, я попробовала в тихой квартире- постоянный шум издает( типа помехи), за 3 минуты мне плохо стало от шума в ухо. Целый день да и половину не реально проходить, или можно еще хуже себе сделать. Можно ли их вернуть? Считаю такое качество вред только принесет.
- Достоинства:
- Удобно на ухе
- Недостатки:
- Шум сам по себе
- Представник постачальника
Вітаємо! Переконайтеся, що слуховий апарат встановлений у вушний отвір герметично та до кінця.
Використовуйте беруші іншого розміру, переконайтеся, що вони не деформовані.
- Ростик РябцюнПродавец: Rozetka
Можна звязок телефон?
- Представник постачальника
Вітаємо! Замовлення обробляє розетка, Ви можете звернутись за телефонами горячої лінії