- Максим МакаренкоВідгук від покупця. Продавець: E-Shop24
Проблему вирішено
Доброго дня
Як повернути, або замінити, якщо апарат перестав працювати?- Продавець E-Shop24
Доброго дня. Потрібно через власний кабінет покупця Розетки відкрити своє замовлення і написати продавцю через форму "Питання по замовленню", або звернутися в Колл-центр, назвавши номер замовлення, щоб передали продавцю прохання з Вами зв'язатися. На жаль, по Вашим фамілії і імені ми не змогли Вас ідентифікувати, як нашого покупця, тому є вірогідність, що товар був придбаний на іншого отримувача, або в іншому магазині.
- Максим Макаренко
Доброго дня. Там нема такої форми. Можу писати тільки тут.
- Ирина СохореваВідгук від покупця. Продавець: E-Shop24
Добрый вечер, неделю назад получили слуховой аппарат, но к сожалению нашей бабушке он не подошел. Ни одна из насадок не подходит (маленькие не плотно прилегают и аппарат пищит а от больших очень болят уши. Да и эффекта усиления звука почти нет, говорит, что еле слышит даже на максимальной громкости. Возможно у нее слишком большая потеря слуха...Скажите, есть ли возможность вернуть аппарат обратно?
- Продавець E-Shop24
Добрий день. Наш менеджер зв"яжеться з Вами для вирішення питання.