Фарбування автомобіля – це складний технологічний процес, у якому важливий кожен етап. Поряд зі шліфуванням, шпаклівкою, грунтуванням, фарбуванням і лакуванням, не можна недооцінювати процес висихання лакофарбового шару. На цьому етапі важливо дотримувати технологію, щоб покриття було гладким, рівномірним і довговічним.
Сьогодні є кілька методів сушіння автомобільної емалі після фарбування – найбільш поширені наступні: природний, конвекційний, інфрачервоний.
- Природний спосіб висихання фарби не завжди зручний для нього потрібна велика кількість часу, який ми не завжди маємо.
- Конвекційне сушіння полягає у використанні спеціальної сушильної камери, куди поміщають автомобіль. Висихання фарби відбувається за рахунок теплової конвенції. Основним недоліком цього методу є те, що машина повністю нагрівається – при цьому верхні шари сохнуть швидше, а нижні довше.
- ІЧ-сушіння на сьогоднішній день є найбільш зручним і продуктивним. У процесі використовуються інфрачервоної лампи для сушіння фарби – під дією теплового випромінювання відбувається затвердіння лакофарбового покриття.
Під впливом електричного струму випромінювачі продукують інфрачервоне випромінювання, яке відображається блискучою поверхнею рефлектора. Хвилі проходять через лакофарбовий шар і нагрівають поверхню металу або один із попередніх шарів.
Перевагою цього вважають висихання шарів фарби зсередини – зовнішні тверднуть в останню чергу. Довжина хвилі допомагає коригувати глибину проникнення випромінювання.
Короткохвильову інфрачервону кварцову лампу можна використовувати для сушіння дверей, даху і для роботи під капотом автомобіля.
Електронний блок управління дозволяє задавати оптимальний режим сушіння для кожного конкретного виду покриття – лаку, емалі, шпатлівки, грунту і т. д. При цьому є можливість задавати ступінчастий режим висихання, необхідний в деяких випадках. Є можливість встановлювати таймер сушки від 0 до 60 хвилин.
Оптимальна відстань між нагрівальним елементом та оброблюваною поверхнею становить 450-650 мм. Пристосування призначається для просушування лакофарбового шару в прискореному режимі. Потужність обладнання – 1000 Вт.
Корпус інфрачервоної короткохвильової сушки Profter SE-1 відрізняється міцністю та захищає крихкі елементи від механічних пошкоджень.
Переваги кварцевої лампи Profter SE-1:
- Ручна інфрачервона лампа - ергономічна ручка управління для дуже легкої роботи.
- Автомобільна лакофарбова лампа підходить для точкового ремонту, сушіння двигуна, шпаклівки автомобіля, видалення клейких смужок, сушіння наповнювача, сушіння праймера або просто попереднього нагріву перед розпиленням.
- Матеріал преміум-класу - тепловідбивна пластина виготовлена з нержавіючої сталі та спеціально оброблена. Заглушки на обох кінцях виготовлені з вовняної тканини PA66 та скловолокна для термостійкості та стійкості до деформації.
- Установка - швидке розбирання або встановлення, зручне керування. Може поєднуватися з підйомником
Технічні характеристики короткохвильової інфрачервоної кварцевої лампи
Пристрій автоматичного управління
Цифрова синхронізація
Вхідна напруга 1ph230v 5/10A 50/60Hz
Потужність 1000 Вт (1 світло)
Діапазон температур 0-100 ℃
Таймер 0-60 хв
Розмір упаковки 31*26*17 см
Вага брутто 2.1 кг