Великий весняний розпродаж до -55% на ROZETKA

Відгуки покупців про Ультразвуковий фетальний доплер ArhiMED Sensitive S6 + у подарунок гель для УЗД

Код:  457215259
Залиште свій відгук про цей товар
  • Татьна Мирная
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Працює з перебоями, постійно прорадає сигнал коли знаходжу серцебиття дитини.
    Не знаю, можливо не пригодні вже батарайке або такий пристрій.

    • Представник постачальника

      Доброго дня!

      Дякуємо за Ваш відгук і шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Перш за все, рекомендуємо перевірити батарейки — вони можуть бути недостатньо заряджені, що впливає на роботу пристрою. Спробуйте замінити їх на нові та повторно протестувати пристрій.

      Якщо проблема не зникне навіть після заміни батарейок, зверніться до нашого відділу турботи. Ми перевіримо пристрій і, у разі необхідності, замінимо його або надамо детальнішу допомогу.

      Ми завжди готові допомогти, щоб Ви залишилися задоволені нашим продуктом!

      Щиро Ваш, ArhiMED

  • Тетяна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Ледве змогли знайти серцебиття малюка, але одразу втратили це місце, оскільки стабільно раз в декілька секунд пристрій перестає вимірювати та передавати звук, начебто перезавантажується, комплектація повна, пристрій повністю новий, але працює погано та з перебоями.

    Переваги:
    Комплектація повна, достатньо гучний, можна використовувати на ранніх строках
    Недоліки:
    Постійно зникає сигнал(перезавантажується)
    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук.

      Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з використанням пристрою. Наші прилади проходять ретельну перевірку перед тим як потрапляють до клієнта, тому подібна проблема могла виникнути через розряджені батарейки або під час транспортування.

      Відділ турботи ArhiMED завжди готовий допомогти Вам! Наші спеціалісти можуть надати детальну консультацію, допомогти налаштувати пристрій або, якщо це необхідно, замінити його на новий.

      Просимо вибачення за можливі незручності та запевняємо, що зробимо все можливе для вирішення цієї ситуації.
      Зв’яжіться з нами, будь ласка, за вказаними на упаковці чи гарантійному талоні контактами.

      Бажаємо вам гарного дня! Щиро Ваш, ArhiMED.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image