- Павел ВдовиченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Эти наушники должны иметь такой ощутимый розовый шум? Один и второй наушник, отчётливо шумят, как будто самый дешёвый аудио тракт, что весьма напрягает.
И второй вопрос, почему такой узкий частотный диапазон, если это просто усилитель звука? Сплошная середина(- Представник постачальника
Вітаємо, Павло!
Для того, щоб не виникав сторонній шум, необхідно правильне використання апарату.
Підберіть вушні вкладки потрібного розміру, вставте слуховий апарат у вухо, тільки потім вмикайте та збільшуйте гучність. Переконайтеся, що слуховий апарат щільно вставлений у вухо.
Слуховий апарат працює за принципом передачі звуку до слухового каналу. При блокуванні проходу звук повертається в слуховий апарат, що і призводить до виникнення свисту та стороннього шуму. Подібна особливість називається "зворотний зв'язок звуку" і не є дефектом.
Також рекомендуємо ознайомитися з інструкцією де надаються рекомендації як використовувати в тому числі що робити якщо чуєте шум.
Дана модель розрахована на середній та слабкий рівень втрати слуху.
Якщо виникнуть додаткові питання по роботі слухового - зверніться, будь ласка, за номером у гарантійному талоні для консультації - Павел Вдовиченко
Спасибо за ответ конечно, но Вы совершенно не поняли о чём я спрашиваю. Я же не про свист (который возникает в результате обратной связи) а про РОЗОВЫЙ шум аудио тракта, при отсутствии сигнала.
Я надеюсь, что Вы знаете, что означает термин "розовый шум" и как он звучит (если нет, в гугл можно быстро найти примеры).
И после уточнения, повторю вопрос, это нормально, что его отчётливо слышно? Он прям мешает.
И зачем делать аппарат с таким ужасным соотношением сигнал\шум? Типа, человек с плохим слухом, этого не должен услышать?
Я сам инженер по ремонту электроники и это меня очень огорчило, так как сейчас в мире достаточно компонентной базы, для создания аудио устройства, с идеальным соотношением сигнал\шум.
Пожалуйста, дайте развернутый ответ, без скрипта. Спасибо.
- Константин ТымчукВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
зробив замовлення 28 травня ніяких не було повідомлень мені і потім чомусь друг скасували замовлення хоча у продажу апарат є це що таке обслуговування
- Андрей СиненкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Можно использовать только один наушник,или работают только в паре?
- Представник постачальника
ВІтаємо! Можна користуватись кожним навушником окремо
- Дмитро СкрипченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чи можна користуватись слуховим апаратом без смартфону? Чи відбувається повне налаштування слуховим апаратом через слуховий апарат чи потрібен для цього смартфон?
- Представник постачальника
Доброго дня! Так, Ви можете користуватись апаратом без смартфону. Дана модель немає можливості сонхронізації по Bluetooth, налаштування не потрібно.
- Юлия КруподёрПродавець: Rozetka
Добрий день. Цей аппарат не потрібно прив*язувати до смартфона, бо у бабушки його нема?
- Представник постачальника
Вітаємо, Юлія! Так, Ви можете користуватись апаратом без смартфону. Дана модель немає можливості сонхронізації по Bluetooth, налаштування не потрібно.
- АндрійПродавець: Rozetka
Цікаво, а чим вони відрізняються окрім прошивки та гарної коробки, від аналогічних китайських навушників за 300 гривень?
- Представник постачальника
Вітаємо, Андрій! Рекомендуємо ознайомитись з характеристиками товару.
Слуховий апарат має вигляд навушників, але також має вбудований мікрофон. Завдяки цифровому чіпу апарат утворює чистий звук та допомогає чути ліпше.
- Игорь СычёвПродавець: Rozetka
Есть ли проблемы при прослушивании мобильного телефона через слуховой аппарат?
- Представник постачальника
Вітаємо, Ігор! Слуховий апарат не має функції Bluetooth та можливісті підключати пристрій до телефону. Завдяки цифровому чипу апарат утворює чистий звук та виконує свою головну функцію - допомогає чути ліпше.
- Олександр ГедзПродавець: Rozetka
При підключенні до телефону чи будуть ці навушники грати mp3?
- Представник постачальника
Вітаємо! Ні, модель немає функції Bluetooth
- ОленаПродавець: Rozetka
Підкажіть будь-ласка чи в даному апараті можливе налаштування гучності окремо для лівого та правого вуха?
- Представник постачальника
Вітаємо! Так, можна регулювати гучність кожного навушника окремо.
- Ксенія ПроценкоПродавець: Rozetka
Доброго дня.
Є декілька запитань до працівника фірми.
У характеристик сказано що вони підходять для легкої (26-40Дб) та помірної (41-55Дб) ступені глухоти.
Ви у одній з відповіді, написали що вони для середньої і важкої форми.
У характеристиках сказано "Компенсація в рати слуху: 25Дб"
Так для якої форми глухоти цей апарат підходить?
Чи є цей слуховий апарат медичним приладом?
Чи маетє ви медичну ліцензію?
Чи є сертифікат якості?
У вашій фірми є сайт, як ви взагалі називається і як вас знайти/зв'язатися?- Представник постачальника
Доброго дня.
У характеристиках є помилка, наразі дані на сайті модеруються.
Коректні електроакустичні характеристики приладу надаємо нижче:
Максимальна вихідна потужність: 115 дБ +- 3 дБ;
Повнодіапазонне посилення звуку (Середнє значення високих частот): 25 дБ +- 5;
Діапазон частотної характеристики: 400Гц-4700Гц;
Підходять для легкої (26-40Дб) та помірної (41-55Дб) ступені глухоти.
Не є медичним приладом.
По додатковим питанням звертайтеся на електрону пошту info@cleartone.com.ua.
Дякуємо за звернення, гарного дня!
- ЮрийПродавець: Rozetka
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, можно ли регуликовать громкость звука только на одном наушнике без смартфона? На наушике это одна кнопка или она выступает в роли качельки громкости сверху кнопки + снизу-?
- Представник постачальника
Вітаємо! Прилад має 5 рівнів гучності. Перемикання здійснюється коротким натиском на кнопку яка знаходиться на кожному з наушників. Можна регулювати гучність кожного навушника окремо.
- Віктор РоманюкПродавець: Rozetka
Доброго дня. Підбираю діду щось для підсилення звука, так як дорога модель (7500грн) від лікаря взагалі не сподобалась через розміри та якість. У цієї моделі є повернення в випадку якщо не підійде?
- Представник постачальника
Вітаємо! Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості.
- СергійПродавець: Rozetka
Можна повернути якжо не підійде?
- Віталій
Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості.
- Представник постачальника
12 місяців офіційної гарантії від виробника. Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення цього товару належної якості
- ПавелПродавець: Rozetka
Подойдет ли для людей, у которых повреждена барабанная перепонка? Например, перфорация в ней?
- Представник постачальника
Вітаємо! Слуховий апарат підходить для середньої та важкої форми втрати слуху. Однак в даній ситуації необхідно порадитись с лікарем.
- Сергей ФедоровичПродавець: Rozetka
Для нього потрібні рекомендації лікаря?
- Представник постачальника
Вітаємо! Слуховий апарат підходить для середньої та важкої форми втрати слуху. Однак рекомендуємо порадитись з лікарем.