Відгуки покупців про Монітор пацієнта HEACO ABPM 50

2 відгуки

Код:  346169248

Залиште свій відгук про цей товар
  • Валентина Демидович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Ще до свого відгуку хочу додати, що пристрій укомплектовано 2 не найкращими сольовими батарейками, що не відповідає опису.
    І товар є в наявності, а не остання одиниця як мене запевнили.

    • Представник постачальника

      Добрий день, Валентина Демидович!
      Дякуємо, що обрали бренд HEACO. Для вирішення Вашого звернення, Вам було додатково надісланний ремінець та комплект батарейок типу А2.

  • Валентина Демидович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Отримала даний девайс. При отриманні виникли питання, а так як менеджер на видачі відповів, що товар доставлений зі складу і це остання одиниця, то вирішила забрати.
    Перше, що кинулося в очі, то це занадто пошарпана захисна плівка на екрані (як для товару зі складу).
    По-друге, неповна комплектація, відсутні диск для ПЗ та один ремінець (згідно опису їх має бути два). Вдома перевірила роботу пристрою, працює, поки зауважень немає, добовий моніторинг ще не виконувала, але здивувало те, що пристрій був уже з налаштуваннями: вибрана мова (російська), встановлена дата, лише час не співпадав, і встановлені інші налаштування. Мені довелося лише час скоригувати. Але ж вказали, що апарат зі складу! Може тому неповна комплектація, що його хтось оглядав чи тестував?
    Сподіваюся, що це питання постачальник товару чи продавець в змозі вирішити.

    • Представник постачальника

      Добрий день, Валентина Демидович!
      Дякуємо, що обрали бренд HEACO. Для вирішення Вашого звернення, Вам було додатково надісланний ремінець та комплект батарейок типу А2.
      Кожен прилад який постачається до нас, обов'язково перевіряється спеціалістом на самому виробництві. Під час тестування, налаштовують прилад, дату та час, а внутрішньо вбудована батарейка забезпечує збереження цих данних.
      Наразі замімть CD диску виробник додає QR код, за яким Ви можете встановити програмне забезпечення.

    • Валентина Демидович

      Дякую за вирішення питання, після звернення в сервісний відділ Розетки, всі питання були вирішені як з боку Розетки, так і постачальника товару. Зв'язалися швидко, доставку Новою поштою теж оплатили. Приємно за таку відповідальність.