- Ар КоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Запитання до представника бренду: чи треба при роботі приладу ставити його вище/нижче в залежності від того, яку частину кімнати треба обробити, чи достатньо просто поставити його у центрі кімнати на підлогу?
- Представник бренду
Добрий день, Ар Ко. Так як опромінювання відбувається на 360° - достатньо встановити опромінювач в центрі кімнати на підлогу.
- Виталий ПирПродавець: Rozetka
Добрий день , скажiть а Ця лампа короновiрус дезинфiкуе.
- ЮліяПродавець: Rozetka
Оглянула у точці видачі, лампа не подала ознак життя. Вона ж має світитися блакитним світлом?
- Переваги:
- Дуже стильна
- Недоліки:
- Не ввімкнулася
- Представник бренду
Добрий день, Юліє. Можливо опромінювач вийшов з ладу під час транпортування. Сподіваємося, ви вже отримали заміну на робочий прилад.
- Людмила МироновичПродавець: Rozetka
Товар прийшов у цілісному вигляді, тому на пункті видачі не вмикали для перевірки.
Вдома ввімкнули, а лампа не працює...
Чому висилаєте непрацюючий виріб?
Куди звертатися стосовно заміни чи повернення товару або коштів?- Олена
- Представник бренду
Добрий день, Людмило. Нам дуже прикро, що склалася така ситуація. Кожен прилад перевіряється перед відправкою. Можливо товар був пошкодженний під час транспортування. Зверніться, будь ласка, до нашого сервісного центру (контакти вказані в гарантійному талоні).
- Юлия БондаренкоПродавець: Rozetka
Коробка была порвана, лампа поцарапана и лампа не работала. Хорошо что проверили в пункте выдачи. Почему отправляется не рабочий товар?
- Переваги:
- Не известно
- Недоліки:
- Порвана коробка и поцарапана лампа.
- Представник бренду
Доброго дня, Юліє.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Скоріше за все товар було пошкодженно при транспортуванні. Ви вже отримали новий опромінювач?